0264 241 32 48 info@umpagida.com.tr

Sektörlerindeki en güçlü markaların, Türkiye’deki en önde gelen distribütörüyüz

Ülker

Türkiye’nin nadide markalarından ‘Ülker’ markasının miladı 1944 yılına dek uzanıyor. 20. yüzyılda inşa edilen ama gücünü 21. yüzyıla da taşıyan Ülker markası,  kendisini zaman ve mekan kısıtlamasından soyutlayabilen ender bir örnek oluşturuyor. Aynı anda hem geleneği hem geleceği temsil edebilme kabiliyetine sahip Ülker,uzun hayat yolculuğunda, toplumun sosyolojik ve ekonomik gelişmelerine paralel yeni anlamlar kazanan bir marka. Öyle ki, markanın yenilenip değişmesi hiç bitmeyen bir yolculuğa benziyor.

Günümüzde Ülker şemsiyesi altında büyüyen yüzlerce marka tüketiciyle buluşuyor. Her biri gıda alanında güçlü duruş sergileyen ve Ülker şemsiye markasının değerlerini paylaşan bu markalar, bisküviden çikolataya, şekerlemeden sakıza, sıvı yağdan dondurma ve kahveye geniş bir yelpaze oluşturuyor.

Yıldız Holding için Ülker markası gıda ürünlerinin ‘alamet-i farikası’ olmaktan öte, bir değerler bütünlüğünü de ifade ediyor. 1944’ten beridir sanayicilik, yönetim, pazarlama, ticaret, reklam, toplumla ilişkiler konusunda da  Ülker adıyla oluşturulan kurum kültürü ve  ilkeler, Ülker adını bir markadan daha fazlası haline getiriyor.

Sütaş

Romanya’daki 4 tesisinde, yılda 750 milyon litre süt işlemekte ve tüketicilerine 70 çeşit ürün sunmaktadır. Türkiye’de her dört hanenin üçünde tercih edilen Sütaş, süt ve süt ürünleri sektörünün lider markasıdır. 4532 kişiye doğrudan istihdam sağlayan Sütaş’ın cirosu 2015 yılında 2,3 Milyar TL olarak gerçekleşmiştir ve İSO 500 listesinde 49. sıradadır.

Sütaş, Çiftlikten Sofralara iş modeli ile ineklerinin yediği çiftlikten sofralara ulaşan ürünlerine kadar, bütün süreci yönetmekte ve denetlemektedir. Ürünlerinin doğallığının ve kalitesinin güvencesi olan bu modelin gereği olarak Sütaş, üretim tesislerinin yanı sıra; eğitim merkezleri, uygulama çiftlikleri, damızlık yetiştirme çiftlikleri, yem fabrikaları, geri kazanım ve enerji tesislerinden oluşan bütünleşik bir yapı ile faaliyet göstermektedir. Bölgesel ihracat stratejisi çerçevesinde Sütaş, Ortadoğu başta olmak üzere Türki Cumhuriyetlere, Kuzey Afrika ve ABD’ye 8.3 milyon dolarlık ihracat yapmaktadır.

JTI

Tütün yüzyıllardır Türk kültürünün bir parçası olmuştur. Şark tipi tütün, aromatik içimi ve özel tadıyla ün kazanmıştır. Ülkemiz dünyanın en iyi şark tipi tütünlerinden bazılarını yetiştirmek için mükemmel bir iklime sahiptir ve ilk sigaralar Türk tütünü kullanılarak yapılmıştır. Sigara yapma stilimiz yıllar içinde değişmiş olsa da, şark tipi tütün sigara harmanında kullanılmaya devam etmektedir.

JTI’ın İzmir’in Torbalı ilçesindeki fabrikasında dünyaca ünlü markalar Türk tütünü kullanılarak üretilmektedir. Türkiye’den tütün ihraç eden ilk özel şirket olan JTI’ın Torbalı’daki fabrikasında üretilen ürünlerin üçte biri yurt dışına ihraç edilmektedir. Fabrika bu özelliğiyle, JTI’ın önde gelen üretim üslerinden biri konumundadır.

Ülkemizde 24 bölgeye bağlı satış ekibiyle her yıl ülke çapında 33 milyon kilometre yol yaparak; 135.000’i aşkın perakendeciye, 14 milyondan fazla ziyarette bulunan JTI, Türkiye’nin lider tütün firmalarından biridir.

Frito Lay

PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketicilerimiz tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Quaker, Pepsi, Tropicana ve Gatorade şirketlerinin sunduğunu yiyecek ve içecek portföyü ile 2015 yılında 63 milyar dolar değerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markası dışında, yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.